Secretaris (bestuursfunctie)
Werkzaamheden
Over het algemeen draait de functie van secretaris om het coördineren van administratieve zaken rondom het zwembad.
1. Notuleren, organiseren, agendabeheer en verslagen bijhouden van de maandelijkse bestuursvergaderingen.
2. Correspondentie beheren. Zowel via de mail als via de post.
3. Archivering en documentbeheer. Waaronder het aanvragen van vergunningen voor evenementen.
Functie eisen
Affiniteit met het zwembad
Goed zelfstandig kunnen werken, maar ook in een team
Integer, nauwkeurig en betrokken
Aantal uren
Ongeveer 1 á 2 uur per week
Bestuursvergaderingen zijn maandelijks
Drukste periode van April t/m Oktober
Verdere informatie
Persoonlijk/gezinsabonnement wordt vergoed
Jaarlijks een gezellige vrijwilligers BBQ
Volgen van cursussen behoort tot de mogelijkheden
Stuur een bericht naar sec.despetter@gmail.com of vul onderstaand formulier in.